onsdag 3 augusti 2011

Äkta kärlek, jag fann dig.

1 år.. Jag kan inte fatta att det gått ett år.. Jag känner fortfarande alla underbara känslor, det pirrar fortfarande i min mage när jag pussas med honom och när han rör vid mig så får jag gåshud, det är helt magiskt. 

Jag förstår inte att man efter så lång tid kan känna allt det där, fortfarande känna sig nyförälskad och vilja vara när personen hela tiden. Vi har spenderat nästan varje dag med varandra under detta året, vi har umgåtts så pass mycket att vi borde ha tröttnat på varandra, men varje sekund ifrån dig är ren plåga. När jag åker hem, om det så bara är över dagen känns det hemskt, det gör ont i hjärtat att vara ifrån dig, älskling. Jag har spenderat ett helt år med dig, jag älskar dig bara mer och mer för varje sekund. Jag vill aldrig förlora dig, du är den rätta för mig och jag känner det ända ner i skelettet, ända ner i mina celler. Du är den jag vill leva resten av mitt liv med och göra allt underbart med.

När jag är nära dig känns det som att ingenting här i världen kan skada mig, ingenting kan en snudda vid mig. Du är min trygghet och jag känner mig stark och älskad i din närhet. Du är mer än jag någonsin hade kunnat drömma om, du är så mycket mer än jag trodde jag var värd. Fast nu inser jag att ett liv utan dig, det är inget liv. Du har fått mig att inse att jag verkligen är värd allt du ger mig, jag är värd att blir älskad och jag är värd att må bra. Du har fått mig att våga hoppas på att jag klarar allt, för det gör jag när jag är med dig. Christer Mikael Kapstad, min älskade fästman, min andra halva, jag älskar dig mer än ord eller bilder någonsin kommer kunna förklara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar